Druhy prodávaného zboží

Druhy prodávaného zboží 

 

1. Zánovní zboží

Pokud je sortiment označován jako zánovní zboží, pak se jedná o výrobky, které byly:

  • Vystaveny na prodejnách – tedy rozbaleny z původního obalu
  • Vráceny zákazníkem prodejci ve 14 denní lhůtě – mohlo se jednat třeba o nevhodný dárek

 

Veškeré zboží, které nabízíme bylo řádně zkontrolováno, aby splňovalo požadovanou funkčnost a jiné nároky. Sleva u zánovních kusů může být 10 – 40 %. Standardní dvouletá záruka je samozřejmostí.

 


 

2. Repasované zboží

Co je repasovaný počítač?

Repasovaný počítač nebo notebook je použité zařízení, které je znovu uvedené do provozu odborníkem nebo přímo výrobcem. 
Repasované počítače jsou zelené počítače, protože šetří životní prostředí.
 

Jaký je původ zboží?

Repasovaná technika pochází zpravidla z větších firem (především z bankovního sektoru), které v rámci operativního leasingu pravidelně obměňují starší techniku za novější. Technika je z těchto firem obyčejně vykoupena ve větším množství, vše se pak otestuje, vyčistí a po instalaci operačního systému jde zpět do prodeje.

 

Jak probíhá repasace zboží?

Ve většině případů není potřeba na zařízeních nic opravovat, protože jsou plně funkční. Repasace spočívá především v otestování a instalaci Windows. Pokud je některý parametr nedostatečný, provede se upgrade. To znamená například rozšíření RAM nebo výměna magnetického disku za rychlejší SSD. Pokud jsou některé kusy poškozené nebo celkově v horším stavu, je produkt zařazen do kategorie B nebo je v popisu produktu popis závady.

 

Jaké jsou výhody a nevýhody repasované techniky?

Výhody proti novým zařízením

  • Výhodnější cena
  • Používání repasovaných počítačů šetří životní prostředí
  • Repasy jsou většinou zařízení vyšší třídy, jsou kvalitněji a odolněji vyrobené a mají delší životní cyklus

Nevýhody proti novým zařízením

  • V některých případech kratší záruka
  • V některých případech nižší výkon
  • Použitá baterie

Výhody proti bazarovým zařízením

  • Koupě repasu je bezpečnější
  • Je vhodná i pro firmy - faktura s rozepsaným DPH, více stejných kusů

Nevýhody proti bezarovému zařízení

  • Není

 


 

3. Poškozené zboží

poškozeného zboží mluvíme o sortimentu, který byl vystaven deformaci při jeho manipulaci, skladování či přepravě. Může se jednat například o:

  • Poškození nebo absence původní krabice či obalu produktu
  • Lehké kosmetické oděrky na produktu

 

Konečná výše ceny se přímo odvíjí od úrovně poškození – poškozený obal tedy může představovat slevu 20 %, ale sleva za poškrábaný spotřebič může být již 40%.

Poškození produktu samotnou funkčnost spotřebiče neovlivňuje a stejně jako na jiný sortiment se i na tento druh zboží vztahuje standardní dvouletá záruka.

 


 

4. Rozbalené zboží

Jako rozbalené zboží u nás považujeme takové, které bylo rozbaleno z důvodu kontroly při poškození přepravního obalu, originální krabice.

Po kontrole, pokud bylo zjištěno, že nedošlo k poškození produktu/zboží samotného je toto zboží přesunuto do výprodeje a stanovena sleva odpovidající výše.

Pokud si chcete užít především samotný produkt se slevou a nepotřebujeme originální krabici či balení, rozbalené zboží je pro Vás jasnou ekonomickou volbou.

Nemusíte se bát funkčnosti a kvality. Poskytujeme standardní dvouletou záruku, stejně jako v prodejních sítích.