REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Jak postupovat při reklamaci zboží?
Pokud se jedná o větší problém, budeme muset věc osobně prozkoumat. K tomu však budeme potřebovat vaši spolupráci. Nejedná se o nic katastrofického, nemějte obavy. Stačí, když pečlivě zabalíte zboží a zašlete nám ho. Přibalte do balíku formulář pro uplatnění reklamace a fakturu nebo lístek s číslem objednávky. Nemusíte se dokonce ani trápit s cestou na poštu; stačí zajít na nejbližší pobočku Zásilkovny a nadiktovat na pobočce kód : 95204685
Zboží dorazilo poškozené.
Právě jste obdrželi balík, ale něco vám přijde podezřelé? Důkladně si ho prohlédněte. Pokud máte podezření, že s ním někdo zacházel nedbale, je lepší ho raději nebrat.
Pokud na první pohled vypadá v pořádku, ale zjišťujete, že zboží uvnitř je poškozené, máte samozřejmě nárok na reklamaci. Můžete ji podat buď přímo u nás, nebo ihned u přepravce. Důležité je, abyste s reklamací neprodlévali a zároveň si udělali kvalitní fotodokumentaci, zachycující jakékoliv vady a štítek dopravce.
Odstoupení od smlouvy.
Nenecháme vás ve štychu ani v případě, kdy je zboží v pořádku, ale prostě už nevyhovuje vašim preferencím nebo potřebám. Máte stále 14 kalendářních dnů na to, abyste ho vrátili nebo vyměnili. Pokud to stihnete v tomto termínu, nezajímají nás žádné důvody. Zboží přijmeme zpět bez dalších otázek.
Následně je na vás, jak chcete situaci řešit. Máte dvě možnosti - výměna za jiné zboží nebo vrácení peněz. V případě výměny nám stačí napsat nebo zavolat a společně domluvíme další postup. Pokud se rozhodnete pro vrácení peněz, do balíku jednoduše přiložíte formulář pro odstoupení od smlouvy. Po obdržení balíku vám peníze obratem vrátíme. formulář pro odstoupení od smlouvy.